Ali Yüce “Seat Display” ile Amerikada Reklamcılığı Yapay Zeka ile buluşturuyor.
Türk mühendislerin geliştirdiği Seat Display, Los Angeles’ta ulaşımı interaktif bir reklam deneyimine dönüştürüyor. Paylaşımlı Yolculuk Uygulamalarındaki (Uber, Lyft) araçlarına entegre edilen yapay zeka destekli sistem, yolculara kişiselleştirilmiş içerikler sunarken markalar için yeni reklam fırsatları yaratıyor.
Türk mühendisler tarafından geliştirilen interaktif reklam platformu Seat Display, ABD’nin Los Angeles kentinde kullanılmaya başlandı. Reklamcılık ve teknolojiyi birleştiren bu sistem, şehir içi ulaşımı interaktif bir deneyime dönüştürerek hem yolcuların hem de firmaların ilgisini çekiyor.
Taksi ve özel ulaşım araçlarına entegre edilen dijital ekranlar ve interaktif tabletler sayesinde, yolculuk sırasında eğlence ve hedeflenmiş reklam deneyimi sunuluyor.
Seat Display, yapay zeka destekli reklamcılık teknolojisini şehir içi ulaşım ile birleştiren yenilikçi bir platform olarak öne çıkıyor. Yolcular, yalnızca reklamları izlemekle kalmıyor, aynı zamanda kişiselleştirilmiş içeriklerle doğrudan etkileşime girebiliyor. Bu sistem, markalar için daha etkileyici ve doğrudan bir pazarlama kanalı oluştururken, kullanıcılar için de bilgilendirici ve eğlenceli bir deneyim sunmasıyla öne çıkıyor.
Projenin kurucusu Ali Yüce, Seat Display’in temel amacının yolculara keyifli bir seyahat deneyimi sunarken markalara da maksimum fayda sağlamayı amaçladığını belirtiyor. Yüce, “Zaman günümüzün en değerli kaynağı. Seat Display, yolculuk sırasında anında bilgi erişimi sunarak kullanıcı deneyimini en üst seviyeye çıkarıyor. Ayrıca, ABD’li önde gelen şirketlerle stratejik iş birlikleri kurarak sektörde güçlü bir konum elde etmeyi amaçlıyoruz. Halihazırda anlaşmaya vardığımız önemli markalar bulunuyor ve hedefimiz, Seat Display’i küresel ölçekte daha da ileriye taşımak” dedi.